Mary Kay Inc. представляє зведений звіт із стратегії сталого розвитку та соціального впливу на 2020-2021 роки з встановленими цілями з глобальної стійкості та соціального впливу на період до 2030 року. Перший звіт бренду «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» підкреслює його прихильність економічній, екологічній та соціальній відповідальності.
Київ, Україна (13 вересня 2021 р.) – Компанія Mary Kay Inc., яка виступає в підтримку корпоративної соціальної відповідальності в усьому світі, сьогодні опублікувала свою стратегію сталого розвитку «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» (Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow) і зведений звіт із стратегії сталого розвитку та соціального впливу на 2020-2021 роки.
Логотип стратегії «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» (Графіка: Mary Kay Inc.)
«Мова йде не тільки про нас – так було завжди», – сказала Дебора Гіббінс (Deborah Gibbins), операційний директор Mary Kay Inc. – «Галузі декоративної косметики та особистої гігієни знаходяться в перехідному періоді, оскільки компанії безперервно розвиваються, щоб відповідати зростаючим вимогам до екологічно безпечних, прозорих операцій і чистіших продуктів, продуктів етичного походження. Mary Kay вірить в цю еволюцію і підтримує її».
Стратегія «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» розширює бачення Mary Kay до 2030 року і навіть далі. Вона дає уявлення про те, що «виглядає» добре для Mary Kay, Незалежних консультантів з краси, клієнтів і, що найбільш важливо, для всієї планети. Проект «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» був розроблений за участю основних зацікавлених сторін Mary Kay і узгоджений з Цілями сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй, що робить Mary Kay ключовою частиною цієї глобальної коаліції для забезпечення кращого майбутнього.
«Попри те, що в галузі і в самій компанії Mary Kay були реалізовані значимі ініціативи, залишається ще багато роботи для пошуку довгострокових рішень екологічних та соціально-економічних проблем», – додала Гіббінс. – «Протягом майже 60 років Mary Kay прагне збагачувати життя жінок, покращувати здоров’я шкіри і надавати позитивний вплив на світову спільноту. Ми дуже раді зробити наступний важливий крок на нашому шляху».
Mary Kay Inc. представляє зведений звіт із стратегії сталого розвитку та соціального впливу на 2020-2021 роки з встановленими цілями з глобальної стійкості та соціального впливу на період до 2030 року
Перший звіт бренду «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» підкреслює його прихильність економічній, екологічній та соціальній відповідальності
Київ, Україна (13 вересня 2021 р.) – Компанія Mary Kay Inc., яка виступає в підтримку корпоративної соціальної відповідальності в усьому світі, сьогодні опублікувала свою стратегію сталого розвитку «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» (Enriching Lives Today for a Sustainable Tomorrow) і зведений звіт із стратегії сталого розвитку та соціального впливу на 2020-2021 роки.
«Мова йде не тільки про нас – так було завжди», – сказала Дебора Гіббінс (Deborah Gibbins), операційний директор Mary Kay Inc. – «Галузі декоративної косметики та особистої гігієни знаходяться в перехідному періоді, оскільки компанії безперервно розвиваються, щоб відповідати зростаючим вимогам до екологічно безпечних, прозорих операцій і чистіших продуктів, продуктів етичного походження. Mary Kay вірить в цю еволюцію і підтримує її».
Стратегія «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» розширює бачення Mary Kay до 2030 року і навіть далі. Вона дає уявлення про те, що «виглядає» добре для Mary Kay, Незалежних консультантів з краси, клієнтів і, що найбільш важливо, для всієї планети. Проект «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра» був розроблений за участю основних зацікавлених сторін Mary Kay і узгоджений з Цілями сталого розвитку Організації Об’єднаних Націй, що робить Mary Kay ключовою частиною цієї глобальної коаліції для забезпечення кращого майбутнього.
«Попри те, що в галузі і в самій компанії Mary Kay були реалізовані значимі ініціативи, залишається ще багато роботи для пошуку довгострокових рішень екологічних та соціально-економічних проблем», – додала Гіббінс. – «Протягом майже 60 років Mary Kay прагне збагачувати життя жінок, покращувати здоров’я шкіри і надавати позитивний вплив на світову спільноту. Ми дуже раді зробити наступний важливий крок на нашому шляху».
Ключові фокуси звіту про сталий розвиток:
- Mary Kay оголошує про свою глобальну стратегію сталого розвитку: «Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра». Наш комплексний підхід включає в себе три фокуса стійкості – економічний, екологічний та соціальний – через п’ять завдань, що активізуються 15 зобов’язаннями, що забезпечують десятиліття стійких дій.
- Mary Kay сприятиме досягненню 15 з 17 цілей в галузі сталого розвитку (Sustainable Development Goals), визначених Організацією Об’єднаних Націй, і взяла на себе зобов’язання в контексті основних глобальних завдань, включаючи: Десять принципів Глобального договору Організації Об’єднаних Націй, Сім принципів розширення прав і можливостей жінок, Завдання керівників компаній в галузі водних ресурсів та Принципи сталого розвитку океану.
У співпраці з The Nature Conservancy Mary Kay підтримуватиме невеликі сільські джерела для постачання питною водою місцевих сільських громад у Китаї. © Brian Richter
- Основні цілі зобов’язань, які необхідно досягти до 2030 року:
- Зменшити на 30%: вміст пластика, викиди вуглецю (зі сферою охоплення 1 і 2) і використання води.
- Розширити права і можливості 5 мільйонів жінок у всьому світі за рахунок розвитку їх підприємницьких навичок.
- Надати підтримку понад 10 мільйонам жертв гендерного та домашнього насильства у всьому світі.
Важливі акценти:
У 2020 році і в першій половині 2021 року Mary Kay продовжила розвивати свою спадщину стійкості і захисту громадських інтересів. Нижче наведені деякі з найяскравіших моментів на шляху компанії.
Досконалість в бізнесі
- 100% директорів та вищих керівників компанії, що базуються в США, пройшли обов’язковий тренінг з питання мимовільних упереджень.
- Гендерна різноманітність на робочому місці: жінки складають 54% глобального керівного складу Mary Kay; 61% співробітників Mary Kay в усьому світі – жінки; 54% світових віце-президентів і вищих керівників – жінки; 59% директорів – жінки (дані за березень 2021 г.).
- Компанія склала незалежний звіт з перевірки бізнесу і даних про різноманітність, щоб представити свій поточний ланцюжок поставок, в який входять компанії, що належать жінкам, меншинам або ветеранам: станом на лютий 2021 роки (дані тільки щодо ланцюжку поставок для США): 12% непрямих і 5% прямих постачальників Mary Kay складають компанії, що належать жінкам, меншинам або ветеранам.
- В даний час в нашому глобальному портфелі продуктів пропонується понад 80 різних тональних основ в широкому діапазоні фактур, які найкраще відповідають всьому спектру різноманітності відтінків шкіри.
- 77% персоналу, який брав участь в наших глобальних маркетингових кампаніях, є жінками (фотографи, режисери, дизайнери, візажисти, стилісти, продюсери і т.і.).
Mary Kay співпрацює з The Nature Conservancy для захисту морських черепах Бісса, що знаходяться під загрозою зникнення через розбудову компаній екотуризму на Соломонових островах, очолюваних жінками. © Christophe Mason-Parker – TNC Photo Contest 2018
Управління продукцією
- Компанія стала учасницею Ініціативи екологічної упаковки косметичних засобів (Sustainable Packaging Initiative for Cosmetics, SPICE). Місія SPICE полягає в забезпеченні екологічно чистої упаковки для косметичних засобів, щоб домогтися значного прогресу в трьох ключових областях: керівництві політикою екологічно безпечної упаковки, стимулювання інновацій в упаковці і забезпеченні прозорості для споживачів.
- Приєдналася до фонду Ellen MacArthur Foundation у якості члена його Мережі і як частина прагнення стати стійкішим бізнесом замкнутого циклу.
Підтримка Mary Kay допомогла The Nature Conservancy підтримати очолювану жінками Мережу стійких лідерів корінних народів, щоб продовжувати процвітати і служити лідерам корінних народів з громад по всій Канаді. Мета цієї програми – домогтися довгострокових результатів в області збереження навколишнього середовища заради людей і природи.
© Douglas Croft – TNC Photo Contest 2019
Відповідальне виробництво
- Всесвітня штаб-квартира Mary Kay, глобальне виробниче підприємство, глобальна система розподілу і автоматизована складська система (ASRS), що розташовані в Техасі, США, на 100% працюють на поновлюваних джерелах енергії.
- Докладний базовий аналіз компанії було розпочато в 2019 році і продовжений в 2020 році для визначення її вуглецевого сліду. Вже на першому етапі аналізу була реалізована мета сталого розвитку щодо скорочення на 30% загальної кількості парникових газів зі сферою охоплення 1 і 2. В 2021 році був початий другий етап, що складається з базового аналізу викидів парникових газів зі сферою охоплення 3, щоб розробити ціль до першого кварталу 2022 року.
- Компанія стала членом-засновником двох глобальних ініціатив у співпраці з фондом Arbor Day Foundation – Evergreen Alliance і Time for Trees Initiative, а також учасником ініціативи Trillion Tree Initiative.
- Стала учасником двох найважливіших ініціатив щодо захисту водних ресурсів нашого світу: Завдань керівників компаній в галузі водних ресурсів та Принципів сталого розвитку океану Глобального договору Організації Об’єднаних Націй.
Розширення прав і можливостей жінок
- Компанія приєдналася до чотирьох коаліцій за рівність статей: Економічна справедливість і права; Феміністський рух за кліматичну справедливість; Технології та інновації для гендерної рівності; Феміністські рухи і лідерство (2021-2026)
- У 2019 Mary Kay® запустила Програму підтримки жінок-підприємців (The Women’s Entrepreneurship Accelerator, WEA) – глобальну ініціативу щодо розвитку підприємництва через освіту і розширення прав і можливостей жінок-підприємців за допомогою чотирьох шляхів (освіта, фінансування, пропаганда і участь), що служить пришвидшувачем розвитку підприємництва для всіх жінок у всьому світі.
- Підтримала Глобальний договір ООН в розробці набору інструментів для малого і середнього бізнесу (МСБ) згідно з Принципами розширення прав і можливостей жінок від Структури «ООН-жінки» для 6000 компаній МСБ і компаній всього світу, щоб підтримати рівність статей.
Глобальний соціальний вплив і місцеві спільноти
- Фонд Мері Кей Еш реалізував близько 40 інноваційних проектів з дослідження ракових захворювань і клінічних випробувань; 42% інноваційних проектів з дослідження раку очолюються жінками в той час, як в області клінічних випробувань цей показник досягає 100%.
- Mary Kay Inc. і Фонд Мері Кей Еш підтримали 667 організацій, прихильних справі порятунку життів, які виступають за викорінення гендерного насильства і фінансують жіночі притулки, що надають послуги із захисту, охопивши понад 2 мільйони жінок і дівчат за допомогою 786 унікальних проектів в більш ніж 138 країнах.
- З 2008 року глобальна програма Mary Kay РОЖЕВИЙ ЗМІНЮЄ ЖИТТЯ мала позитивний вплив на життя понад 6 мільйонів жінок та їхніх сімей, встановивши партнерські відносини з понад 3000 організаціями по всьому світу і пожертвувавши понад 16 мільйонів доларів США. У 2020 році організаціям по всьому світу було пожертвувано понад 775 000 доларів США.
Джулія Саймон, директор з правових питань та питань різноманітності в Mary Kay Inc. (Фото: Mary Kay Inc.)
Збагачення життя сьогодні заради стабільного завтра
Огляд п’яти фокусів і 15 зобов’язань
Ділова досконалість
- Наші співробітники: розвивати залучення СПІВРОБІТНИКІВ, втілюючи в життя цінності нашої компанії і плекаючи нашу корпоративну культуру.
- Різноманітність, рівність і інклюзивність: розуміти цілі через ЗНАННЯ, вимагати ДІЙ, забезпечувати стійкі, довгострокові ЗМІНИ.
- Прозорість та захист громадських інтересів: лідирувати через ПРОЗОРІСТЬ і підтримувати через ЗАХИСТ ГРОМАДСЬКИХ ІНТЕРЕСІВ.
Управління продукцією
- Пластик і упаковка: ЗМЕНШИТИ використання пластику в продукції на 30%.
- Вторинна переробка і економіка замкнутого циклу: виробляти 90% паперової упаковки з МАТЕРІАЛІВ ВТОРИННОЇ ПЕРЕРОБКИ.
- Стале постачання: МІНІМІЗУВАТИ вплив на навколишнє середовище, підтримуючи малий бізнес і надаючи переваги для суспільства.
Відповідальне виробництво
- Вуглець: ЗМЕНШИТИ викиди вуглецю (зі сферою охоплення 1 і 2) на 30%.
- Вода: ЗМЕНШИТИ використання води на 30%.
- Виробничі відходи: ВИВЕСТИ 60% виробничих відходів зі звалища.
Розширення прав і можливостей жінок
- Рівність: РОЗРОБИТИ 10-річний порядок денний для вирішення проблем, пов’язаних з правами жінок
- Розширення економічних прав і можливостей: ПОЛІПШИТИ життя 5 мільйонів жінок у всьому світі
- Освіта: НАДАТИ ДОСТУП до освіти для 250 000 дівчат і жінок у всьому світі
Соціальний вплив
- Дослідження раку: ПРОФІНАНСУВАТИ понад 400 000 годин досліджень
- Гендерне насильство: ПІДТРИМАТИ понад 10 мільйонів жінок у всьому світі за допомогою служб підтримки
- Глобальний соціальний вплив і підтримка спільноти: СПІВПРАЦЮВАТИ з понад 500 організаціями для реальних змін