26 жовтня о 12:00 компанія «Адамантика» та бренд ikoo провели освітній бранч Breast Cancer Awarness «Здорова та щаслива». Головна мета заходу – розповісти про проблему раку молочної залози в Україні та змотивувати українок не забувати про важливість самообстеження та регулярного відвідування мамолога.
Спікери заходу :
- Кетрін Холівел – спеціальний гість, засновниця бренду ikoo. Перенесла рак молочної залози та переборола це захворювання. «Завдяки моєму особистому досвіду з цією хворобою і величезній підтримці, яку я отримала, я зосередила свою увагу саме на цій проблемі, щоб підтримати всіх жінок, які зіткнулися з цим захворюванням раку молочної залози і запобігти поширенню серед здорових дівчат.
Тому ikoo разом зі мною як засновником бренду ініціює місячну кампанію Breast Cancer Awareness «Здорова і щаслива», спрямовану на інформованість проблеми раку молочної залози у всьому світі в поєднанні з благодійним бранчем в Україні, а також збором фінансових коштів, щоб допомогти жінкам України в такій ситуації.»- поділилася Кетрін.
- Лікаря-онкомамолога Олени Датієнко, яка розказала про важливість своєчасного обстеження.
- Катерина Ніколенко – українська дівчина, яка переборола рак молочної залози.
- Психолог Олександра Чекмарьова.
Також була презентація благодійного Charity box, кошти з продажу якого підуть на боротьбу з раком молочної залози у благодійний фонд «Квітна».
Потрібно не мовчати, а вміти говорити на важливі теми, що ми і зробили 26 жовтня на Breast Cancer Awareness «Здорова та щаслива».