З любов’ю iз України: співачка та блогер Анастасія Кожевнікова підтримала українських виробників beauty-сегменту. Артистка представила іменний beauty bag, куди увійшли виключно продукти вітчизняних підприємців.
Ідея проєкту виникла у Анастасії Кожевнікової під час введення перших карантинних обмежень з ціллю підтримати українське. Декілька місяців знадобилося на те, щоб протестувати продукти та обрати найякісніші з представлених на ринку. Обов’язковою умовою потрапляння до мішечку краси співачки було еко-направлення брендів.
- Ми часто стаємо жертвами маркетингу, у тому числі я сама, коли обираємо імпортні бренди, лише тому що вони розкручені. В мене виникло бажання розповісти про рідних і якісних виробників косметики зараз, коли усім їм зовсім нелегко, – поділилась співачка. – Я об’єднала натуральні продукти, і всі вони – моя знахідка і щільно зайняли місце у власній косметичці. Можу сказати, що це справжня гордість за нашу beauty-індустрію.
До мішечку також були особливі вимоги – він був виготовлений на замовлення з еко-матеріалів та призначений для багаторазового використання. Анастасія додала, що усі виробники з радістю відгукнулись на колаборацію.
Нагадаємо, Анастасія Кожевнікова окрім розвитку співочої кар’єри є популярним beauty-блогером, кількість підписників в Instagram якого налічує близько 600 тисяч підписників. На рахунку дівчини співпраця з косметичними брендами зі світовими іменами, серед яких: L’Oreal, Givenchy, Clarins та інші, а географія аудиторії поширюється не тільки на Україну, але і на Казахстан, Прибалтику, Білорусію та інші країни.