LITCHI CRIMSON

Український бренд одягу, започаткований тетяною кармазіною 2019 року. Бренд транслює філософію open age. У колекціях одяг може обрати як дівчина 25 років, так і жінка 50+. Дропова система пошиття дозволяє створювати лімітовані речі та вироби carry over.

Прекрасний зовнішній вигляд, як і інтелект, більше не є прерогативою певного віку. Соціальне життя стрімко змінює свої коди. У 20 років можна керувати великим бізнесом, а у 50 носити кроп-топи з екошкіри. Чи настільки важливий вік у ХХІ столітті?
Спочатку здається, що немає ейджизму. У світі моди дедалі частіше з’являються моделі віком понад 60. Але парадокс питання ейджизму полягає в тому, що під гнітом вікових обмежень у медійному та модному просторі опиняються дівчата від 35 до 55 років. Досить часто жінки самі займають позицію приховування справжнього віку, аби мати змогу носити улюблену мініспідницю чи укорочений блейзер.


Відчувши гостроту ситуації, що наростає в суспільстві, дизайнер Litchi Crimson – Тетяна Кармазіна вирішила зробити місією свого бренду формування культури Open Age.
Усі колекції відшиваються за унікальними лекалами, які підкреслять вишуканість силуету дівчини будь-якого віку. Візуальним елементом концепції Open Age є double shooting, у межах якого героїня кампейну – втілення краси та стилю з відкритою позицією щодо свого віку за 30, а героїня лукбуку – юна модель. На підтвердження своєї місії Litchi Crimson представили нову колекцію L’Tweed, обличчям якої стала Юлія Єрмолаєва.
Симбіоз класичної жіночності й сучасності в образі Юлії поряд з її відкритою позицією щодо свого віку якнайкраще резонує з концепцією Open Age. В основу колекції покладено ідею міксу фактур – рельєфного твіду та гладенької екошкіри, які доповнюють одна одну. Надалі бренд представить знакові капсули, місією яких буде допомога жінкам на шляху прийняття свого віку.

Ознайомитися з новою колекцією можна в шоурумі Litchi Crimson за адресою:
Кловський узвіз, 7А, 12-й поверх, кв. 50.