Ведучі «1+1» закликали українців носити захисні маски, користуватися антисептиком, обмежити користування громадським транспортом та відпочивати влітку в Україні. Канал «1+1» запустив серію соціальних роликів про прості правила захисту себе та близьких у період адаптивного карантину. У них знялися популярні ведучі каналу — Дмитро Комаров, Лідія Таран, Катерина Осадча, Юрій Горбунов та Олександр Преподобний.
Основний посил соціальної кампанії до глядачів: «Це твоє особливе літо. Карантинь відповідально. Ти не один!». Ролики нагадують українцям про те, що адаптивний карантин – не привід забувати про заходи індивідуального захисту, а нагода провести літо по-особливому. Ведучі «1+1» на власному прикладі показують, як сьогодні правильно поводитися в умовах адаптивного карантину, і закликають українців бути відповідальними — користуватися антисептиком, носити захисні маски, користуватися громадським транспортом тільки за умов нагальної необхідності та проводити літні відпустки в Україні.
Так, зіркова пара ведучих Катерини Осадчої та Юрія Горбунова з’являються у ролику разом. Вони роблять селфі на фоні мальовничих краєвидів столиці та говорять просте правило: «Коли обробляєш фото, не забудь обробити антисептиком і телефон. Адже це твоє особливе літо. Карантинь відповідально!».
У наступному ролику ведуча ТСН та куратор благодійного проекту «Здійсни мрію» Лідія Таран йде коридором офісу у захисній масці та з антисептиком, яким потім з радістю ділиться з колегами-журналістами.
«Коли на роботі, готовий поділитися з колегами найдорожчим», — говорить Лідія Таран.
Ведучий програми журналістських розслідувань «Гроші» на «1+1» Олександр Преподобний переконує, що цьогорічну літню відпустку можна цікаво провести в Україні та знайти розваги навіть у межах власного міста: «Коли море відкладається, відкладай на наступне!».
А ведучий програми «Світ навиворіт» Дмитро Комаров закликає глядачів влітку обмежити користування громадським транспортом. У ролику Дмитро замість поїздки на трамваї пересувається містом на велосипеді, ручки якого перед поїздкою також обробляє антисептиком.
Всі ролики можна подивитися в ефірі каналу «1+1» та на Youtube.
Нагадаємо, що з початку пандемії коронавірусу в Україні група 1+1 media, як соціально відповідальний медіахолдинг, підтримує запровадження карантину та вживає усіх необхідних заходів як для співробітників, так і для глядачів, аби попередити масове поширення хвороби. Зокрема, у березні канал «1+1» запустив серію соціальних роликів з правилами захисту себе від коронавірусу..
Також всі ведучі каналу «1+1» у сюжетах та в соціальних мережах регулярно діляться простими порадами, як уберегти себе від зараження інфекцією. А новинні платформи групи – ТСН.ua та УНІАН – надають максимально оперативну та найважливішу інформацію про коронавірус своїм читачам.
Крім того, цієї весни на телеканалі 1+1 відбувся благодійний музичний марафон «Ти не один», за результатами якого вдалося зібрати понад 2 мільйони гривень на придбання засобів індивідуального захисту для лікарів, які щодня рятують життя хворим на COVID-19.