Ol.factory aroma branding

Ol.factory aromabranding: ваш Бізнес-Парфумер

Коли людина стикається із приємним ароматом, то запамятовує його набагато краще, ніж, наприклад, цікавий текст або яскраву картинку – формуються асоціації. Згадайте зараз “аромат мами”, “аромат вина й смачної вечері на відпочинку”, “аромат дому”, “аромат пристрасті чи радості від зустрічі з коханою людиною” – це все ваші особисті асоціації! Кожен аромат впливає на нас не тільки фізично, а й психологічно. Що й використовують бізнеси всіх форматів. Брен-аромат став нормою для великих компаній. Це як унікальний логотип чи фірмовий стиль. Тепер маркетологи спільно з психологами та парфумерами розробляють комплексні стратегії для брендів, прагнучи вийти на підвищення продажів через обємні враження (мультисенсорику). Яким чином? Аромат – реальний інструмент, який безпосередньо впливає на емоції людини, а знчить, із його допомогою можна керувати настроєм цільової аудиторії.

ПРО АРОМАБРЕНДИНГ/АРОМАМАРКЕТИНГ

Аромамаркетинг – один із рекламних каналів комунікації з покупцями, який разом з іншими інструментами допомагає збільшити клієнтську аудиторію та ефективніше з нею взаємодіяти. Важлива складова аромамаркетингу – аромабрендинг, тобто брендування за допомогою аромату. На ґрунті ключових завдань, стратегії та позиціювання вашого бізнесу створюється відповідний запах, який стане частиною фірмового стилю. Аромабрендинг допомагає виділяти компанію серед конкурентів і підвищує її унікальність.

Безліч топових лідерів ринку (Samsung, Nike, Jacobs, Schwarzkopf & Henkel, Sony, Apple, PepsiCo та ін.) ефективно використовують запахи (це і бізнес-аромати для приміщення, і ароматизація товарів, і ароматна реклама) для просування своїх продуктів і роботи з аудиторією. Це спільна праця маркетологів, учених, ольфакторних фахівців, парфумерів, які постійно впроваджують інноваційні послуги аромабрендингу й аромамаркетингу для кожного сегмента сучасного ринку.

ПРО НАШУ КОМПАНІЮ

Аромат для простору унікальний тим, що це передусім інструмент, який допомагає правильно ароматизувати будинок або робочу зону. Він дозволяє створювати потрібний стан або настрій для команди чи гостей простору. Чому його так цінно інтегрувати? Річ у тім, що аромат – це певний меседж, який ми транслюємо людині підсвідомо. Дифузорні машини працюють непомітно, тому людина занурюється в запахи несвідомо, а от реакція буде цілком реальною й помітною. До прикладу, компанія PepsiCo використовувала для просування Diet Pepsi Jazz брендування ароматом купонів і друкованих видань – на папір наносили фруктово-ванільнийт запах напою. У результаті в потенційного споживача виник інтерес до смаку продукту ще до безпосередньої дегустації! Дедалі більше світових брендів малого, середнього і великого бізнесу послідовно впроваджують аромамаркетинг у своє життя.

Стратегія просування з урахуванням інструментів аромамаркетингу не потребує великих капіталовкладень, але потрібно чітко розуміти, як із їхньою допомогою можна розширити ринок збуту продукту. Саме тому дедалі більше компаній звертається до ольфакторних експертів, які можуть комплексно інтегрувати аромат у позиціонування бренду.

Ключове завдання команди Ol.factory та засновниці, СЕОкомпанії, ольфакторного експерта Христини Курганської – допомагати українському бізнесу дізнатися більше про аромати: як запахи створюють емоційні зв’язки і навіщо потрібні послуги розробки індивідуальних ароматів для бренду.

Ol.factory – єдине агентство аромабрендингу на ринку України, яке використовує комплексний підхід у роботі: ми брифуємо клієнтів, створюємо аромати з нуля у Франції (м. Грасс) із персональними парфумерами, сертифікуємо продукцію, проводимо логістику, інтегруємо в бізнес, надаємо сервісні послуги, а головне – розробляємо ольфакторну стратегію для клієнта.

Ми – про відчуття бізнесу через аромат! Використовуємо як світовий, так і власний досвід для впровадження стратегії аромамаркетингу у ваш бізнес. Чітке розуміння глибинних процесів поведінки цільової аудиторії та комплексні рішення для нестандартного подання бренду клієнтові – усе це успішно і якісно реалізує ваші цілі. Ми в Ol.factory знаємо, як аромати допомагають продавати і наскільки важливо емоційно зв’язати клієнта з продуктом. Саме тому наша команда на чолі із Христиною Курганською постійно відстежує світові й локальні маркетингові тренди, щоб залишатися в мейнстрімі нашого формату бізнесу.

Окрім створення ароматів та інтеграції їх в атмосферну ароматизацію, наша компанія інтегрує аромати в ритейл: дифузори з ротанговими паличками, свічки, гардеробні й автомобільні саше, рум-спреї.
Тобто ви можете обрати продукт для свого дому, на подарунок рідним або створити разом із нами ваш унікальний, брендований (кастомізований) товар для ваших клієнтів. Кейси зі створення ароматного ритейлу, бренд-аромату та інтеграції в простір by Ol.factory охоплюють абсолютно різні ніші бізнесів й топові компанії в Україні: Edem Resorts & SPA, Mercedes, Bentlеy, IQOS, «Бізнес-Конструктор», Fizmat, AVIS, SkyLine, Le Silpo, HAVAS, Credit Agricole та ін.

ПРО ПРОДУКТ НА КАРАНТИНІ

У період карантину було створено новий та актуальний ароматний продукт – SANITIZERS by Ol.factory. Перед нашої командою постало завдання виготовити важливу річ, яка «триматиме» нішевий аромат і нестиме позитивну емоцію. Ситуація з пандемією в Україні нагадала нам, наскільки важливо дбати про своє здоров’я та здоров’я близьких.

Антисептики – важлива частина сучасного життя. Але стандартний санітайзер, який можна придбати в будь-якому магазині, не завжди піклується про вашу шкіру, та й запах спиртової основи може викликати негативні асоціації. Саме тому ми вирішили створити одноразовий пакетик, за всіма вказівками ВООЗ: з антисептичним гелем, зі зволожувальними компонентами, з ароматом, який триматиметься на руках до 2 годин, ну й звісно, у стильній унісекс-упаковці.

Головна особливість цих санітайзерів – запах! Ми додали до складу бренд-аромати by Ol.factory, що відповідають основним емоціям нашої компанії: LOVE, JOY, ENERGY, KEEP CALM і COMFORT, які подарують вам правильний настрій. Наразі SANITIZERS by Ol.factory користуються популярністю, їх купують як для себе, так і на подарунок. А також бренди замовляють кастомізацію цього продукту за їхніми компаніями. Ми першими на українському ринку запропонували компаніям цілісний підхід до створення та запровадження таких технологій у стратегію розвитку. Інакше кажучи, беремо на себе весь процес аромабрендування. Такий креативних шлях просування бренду дуже важливий у сучасному світі, де вже немає чіткої межі між цифровим і реальним простором.

Аромабрендинг як напрям аромамаркетингу працює з усіма органами чуття: запах привертає увагу і запам’ятовується, а інші деталі (звуки, картинка, текст) підсилюють його вплив. Мета Ol.factory – давати людям ще один привід для позитивних емоцій, пробуджувати почуття та усмішку на відстані подиху! Наш ольфакторний простір дозволяє «технічно» ознайомитися з цим процесом.

Ми створили комфортну й затишну атмосферу, щоб усі почувалися як удома: ароматні продукти, розробка стратегій для брендів, нестандартні бізнес-рішення для партнерів. І просто насолоджуємося ароматною, ольфакторною кавою.

Чекаємо й на вас у просторі Ol.factory:
Київ, вул. Велика Васильківська, 100,
комплекс «Toronto-Київ»,
тел.: +38 067 656 53 43
А також на наших соціальних сторінках
у Facebook та Instagram: @ol.factory
Ароматного настрою!