Соціальні мережі займають значну частину нашого життя – це незворотний факт. Тому і цікаво, як саме буде розвиватися цей напрям у майбутньому. Розповідаємо про основні тренди для соцмереж – як вони зміняться найближчим часом.
Формат відео
Тексти і фото не залишаться в минулому, а перейдуть на другий план. Адже відео стрімко виходить вперед, тому вчитися знімати короткі вертикальні відео потрібно вже зараз. Прогнози експертів такі: вже цього року вертикальний формат відео стане кращим «провідником» трафіку.
Один месенджер для всього
Ми використовуємо різні месенджери для різних цілей, і технічно реалізувати їхнє об’єднання поки що не здається можливим. Однак як тільки з’явиться додаток, який об’єднає кілька месенджерів в один і дозволить, скажімо, користувачеві Telegram написати користувачеві WhatsApp, він відразу ж стане найпопулярнішим. Адже не потрібно буде завантажувати 5 месенджерів для спілкування з різними людьми, а достатньо всього лише мати доступ до одного з додатком.
І якщо хтось хоче сказати, що це нереальне завдання, поспішаємо вас засмутить. Першопроходцем у цьому вже став Facebook – для початку компанія налагодила потік повідомлень у напрямі: Messenger – Instagram Direct, а в найближчому майбутньому візьметься і за WhatsApp.
Уже існує й інша розробка – агрегатор месенджерів Beeper, в який можна додати все листування практично у всіх месенджерах. Є один нюанс: Beeper поки доступний тільки для iOS.
Соцмережа + пошуковик
Якщо всі месенджери можна інтегрувати в один додаток, то чому б не додати опцію пошуковика до соціальної мережі? В принципі, вже зараз ви можете знайти необхідну подію, сторінку, пост або профіль людини у соцмережі, але для більш досконалої роботи цієї опції необхідно попрацювати над навігацією.
Разом із хорошою ідеєю є і ряд проблем в даному напрямі. На жаль, соцмережі занадто швидко оновлюються, а в таких умовах індексувати інформацію стає дуже реально.
Майданчик для покупок
«Соціальні мережі і без того використовують як інструмент для продажу», – скажете ви. Однак в майбутньому відсотки e-commerce будуть тільки рости, власне сервіси будуть вдосконалюватися, а аудиторія буде максимально лояльною до такого типу покупок.
Нові правила зберігання і збору даних
Крім очевидних багатьом речей типу майданчиків для покупок або з’єднання соцмереж з іншими сервісами, зміняться і правила збору даних користувачів, а також їх зберігання. Вже зараз розробляються нові стандарти збору даних та їх використання, вони будуть спрямовані на збереження і захист прав користувачів. А самі компанії нестимуть відповідальність за витік даних або неприйнятне їх використання.
Авторські права для блогерів
На даний момент авторські права в цьому напрямі – річ швидше міфічна, ніж реально існуюча. Причому самі блогери зобов’язані використовувати інший контент (фрагменти з фільмів, фото, музику тощо) відповідно до чинного закону про авторське право. Але в майбутньому (причому не в такому далекому, як здається) плоди діяльності блогерів будуть також захищені авторським правом, як і інші види розважального контенту.
Фото: NordWood Themes on Unsplash